Problema ceasuri de bord, ECU la frig

#1
Salutari,
Am problema asta de cativa ani buni in care pur si simplu ceasurile de bord nu mai merg bine la frig (vara nu au probleme, sau cand se incalzeste motorul). Iarna asta am ramas fara baterie din cauza ca daca scoteam cheia din contact incepea sa functioneze radiatorul. Am dus-o in service si am cumparat o baterie noua, si aia din service mi-au zis ca este bulit ECU (ECM cum se zice la chevrolet) si ca ei doar l-au resetat dar nu au cum sa il schimbe. L-am dat cuiva care a putut sa il duca la un service (cica autorizat pe treaba asta) care poate verifica si mi-a zis ca ECU-ul nu are probleme si ca e doar de la o conexiune proasta, ceea ce pentru mine e greu de crezut deoarece cand e foarte frig mi se reseteaza kilometrajul si nu imi mai pornesc deloc acele de bord (uneori imi porneste martorul ca imi fierbe apa in motor).

Trebuie sa schimb ECU-ul? Si daca trb sa il schimb cum, ca nu prea am vazut moduri (ieftine) prin care sa scoti imobilizatoru sau sa schimbi ceva. Sau e doar o conexiune proasta in bord? (inca nu am verificat).

Problema pornire

#2
Buna seara, am si eu o problema cu masina..totul a inceput iarna trecuta prin decembrie cand intr o dimineata nu a mai pornit masina, de fapt a pornit si in momentul in care am dat cu dat cu spatele motorul s a oprit brusc si oprit a fost..a venit mecanicul sa o vada si a spus ca este de vina bateria astfel ca am cumparat alta baterie..zis si facut doar ca in momentul in care am pus noua baterie pe masina tot nu a pornit …asa ca i am dat curent de la o alta masina am mers la magazin de unde am luat bateria cei de acolo au verificat bateria cica totul este in regula…pt vreo luna si ceva deoarece de la inceputul lunii martie iar a inceput sa faca probleme si sa nu mai pornesca decat dupa ce primeste curent…merge fara probleme vreo 2 sap dupa care dintr o data brusc dimineata nu mai porneste? Care sa fie problema am si la service tot asa nu si au putut da seama care este problema am fost si la magazinul de unde am cumparat bateria totul pare in regula….am obosit tot cautand solutii…unde sa aplez in continuare?

Re: Problema ceasuri de bord, ECU la frig

#3
Am rezolvat pana la urma, cu ceasuri luate din dezmembrari. Problema este una destul de rar intalnita, am gasit un singur video in spaniola cu aceasta problema. Practic dintr-un motiv sau altul ceasurile si becurile primesc supratensiune si eventual se arde tot (simptomele includ arsul becurilor, borna de kilometraj citeste eronat si nu mai tine minte kilometrii, adauga kilometrii in plus, vitezometrul si turometrul "joaca" sau nu merg deloc). Tin sa precizez ca Sparkul meu este din primul lot venit in romania, deci probabil este o problema rectificata.
Am luat din dezmembrari un modelul de tacometru cu ceas, si merge si asa dar nu poti reseta ceasul.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori