TIPS & TRICKS

#1
Utilizati corespunzator diferitele trepte de viteza, încercând sa nu subturati motorul.
• Lasati motorul sa se incalzeasca dupa pornire.
• Evitati accelerarea la maximum in trepte mici de viteza.
• Verificati daca exista scurgeri de lichide sub vehicul, înainte de a pleca de pe loc.
• Bateria se poate descarca atunci când lasati cheia pe pozitia I sau II (fara ca motorul sa functioneze).
• Porniti motorul cu piciorul luat de pe pedala de acceleratie.
• Eliberati cheia daca motorul a pornit. Nu actionati demarorul mai mult de 15 sec.
• Daca motorul nu a pornit, asteptati 10 sec. si apoi încercati din nou .
• Lasati motorul sa functioneze aprox. 1 min. dupa pornire.
• Daca motorul s-a înecat în timpul pornirii, apasati incet pedala de acceleratie la maxim, mentineti-o asa si porniti motorul.
• Nu conduceti vehicului cu piciorul pe pedala de ambreiaj!
• Daca pedala de frâna coboara mai jos decat este normal, aceasta se poate datora unei dereglari a tamburilor de frâna din spate.
Pentru a verifica daca este asa, deplasati vehicului în fata si în spate de câteva ori, franand puternic când va deplasati fata / spate.
• Daca drumul este cu zapada, gheata sau noroi, folositi treapta a2a de viteze si accelerate usor pentru a preveni deraparea vehiculului.
• Indicatorul luminos “nivel scazut de combustibil” se aprinde când nivelul de combustibil scade la aproximativ 5,5 l.
• Evitati mersul cu rezervorul pe rezerva(becul rosu) se arde pompa de benzina.
• Golirea rezervorului de combustibil poate crea probleme convertorului catalitic si sistemului de alimentare.
• Nu utilizati dezaburitorul lunetei pe ON în 2 situatii:
1.La pornire si cand motorul este oprit.
2. Cand motorul este oprit (este printre cei mai mari consumatori de energie).
• Nu completati cu alt tip de ulei peste cel existent in motor (ex: 10w40 peste 5w30 sau invers)
• O data pe an, veridicati densitatea lichidului de frana si pct de inghet al antigelului.
• Nu trageti de usile inghetate bocna(rupeti chederele) turnati apa la temp camerei de-a lungul lor pana se poate elibera usa/ile.
• Nu folositi frana de parcare(mana) daca nu folositi masina cateva zile pe timp umed sau inghet (se lipesc sabotii). Doar in rampa sau in panta se
foloseste.
• Nu mergeti cu apa sau antigel foarte diluat in instalatia de racire pe timp de inghet (peste -15 grade) Riscati sa spargeti blocul motor din cauza
inghetului.
*Mecanica MATIZ & SPARK
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori