Sa va spun pe scurt ce s-a intamplat:
Acum ceva timp am luat o groapa si mi s-a retezat pivotul... Am schimbat bascula si planetara, am facut geometria si totul era in regula... Dupa doua saptamani am fost sa schimb din nou bascula deoarece isi facuse pivotul joc (am fost la service si mi-a schimbat-o pe garantie). Astazi, la aproximativ 2 saptamani dupa ce am schimbat bascula, am inceput sa aud zgomote ciudate asa ca am ridicat masina pe cric si am tras de roata. Am constat ca pivotul si-a facut iar joc... A mai patit cineva asa ceva? Stie cineva de ce se intampla asta? Ar fi culmea ca ambele bascule sa fi fost defecte din fabrica...
Re: Problema bascula dreapta
#2salut!e destul de ciudat fenomenul.ceea ce e sigur ,este faptul ca bascula cu pivot nu are nici un defect,nici prima,nici a doua.in urma loviturii in groapa sa mai deteriorat si altceva in afara de bascula si planetara.ceva iti forteaza pivotul la niste eforturi uriase si la niste miscari pentru care nu a fost proiectat.trebuie sa verifici inca o data tot ce inseamna oala amorizor(partea unde intra amortizorul in caroserie,flansa amortizor,fuzeta si lonjeron fata.
sa fie in bafta ta prietenas.
Re: Problema bascula dreapta
#3nu poate fi portfuzeta? sa se fi largit gaura aia unde intra pivotul
inteleptul invata de la toti, mediocrul din experienta proprie, numai prostul le stie pe toate
Re: Problema bascula dreapta
#4Multumesc pentru idei. O sa ajung cu masina intr-un alt service astazi sau cel tarziu luni pentru o constatare si o sa va anunt care este problema
Nu accelera mai mult decat ingerul tau poate zbura...
Re: Problema bascula dreapta
#5Misterul a fost elucidat... Bascula nu are nimic... Problema era surubul de la fuzeta unde intra pivotul! Surubul era slabit... A fost strans si acum totul este ok...
Nu accelera mai mult decat ingerul tau poate zbura...
Re: Problema bascula dreapta
#6bine ca a fost doar atat.sa mai verifici in urmatoarea perioada pentru siguranta,mai ales daca pleci din oras.bafta.
sa fie in bafta ta prietenas.