#14
de Seby
@jeleu: mai citeste odata postul #2 si incearca sa intelegi ce ti-am scris acolo. Nu mai schimba nici o piesa fara sa o verifici inainte, fiselor , daca il rugai pe Tudor cred ca te ajuta, li se masoara rezistenta inainte de a le schimba sau se face testul pe intuneric sa vezi daca apare vreo scanteiei, rolul lor este de a izola si transmite cat mai eficient energie . Singura viteza in care tii apasata si pedala de ambreiaj si acceleratia este viteza 1, de aceea iti apare vibratia, discul se freaca de volanta de cand incepe sa cupleze pana ridici tu piciorul de pe ambreiaj, deci e deformat ori discul, ori volantul, roaga-te sa fie numai discul. Datorita frecarii discului cu volanta ( mai ales discul ca e mai subtire ) cele 2 piese se incing si se dilata de aceea este evidenta abaterea doar dupa ce se incalzesc, este doar parerea mea asta. O situatie similara am patit eu la roata pe spate, cand incingeam frana batea tamburul in platoul de frana , pana nu mi-a stricat un cilindru de frana toti mi-au zis sa stau linistit ca e de la sabot care are insertii de fier prin el ( testul de frana iesea beton, testat pe stand ), ei , pana la urma era camasa rulmentului ( cred ca exterior ) care se incingea odata cu tamburul si nu mai centra bine tamburul pe butuc si asa mi se fataiau sabotii in cilindru pana au uzat garniturile cilindrului si am pierdut tot lichidul de frana pe acolo.