M-am interesat pt o motocicleta veche care nu mai are nici carte nici talon care este procedura pt a obtine carte noua, asa ca revin cu o completare la postul meu anterior:
- Se merge la RAR cu masina pentru fisa rosie, asa mi-au spus la politie, asa va zic si eu
- Va intoarceti la politie cu acea fisa si vi se elibereaza cartea noua
- Cu cartea si cu actele de la fisc puteti sa treceti masina la impozit la ANAF
- Apoi va intoarceti la RAR pt ITP (masina se considera ca nu are ITP pentru ca nu mai exista talonul)
- Apoi drum inapoi la politie pentru talon cu actele obisnuite: carte masina (original+copie), buletin proprietar (original+copie), asigurare RCA pe minim o luna (original+copie), fisa de inmatriculata stapilata de cei de la ANAF
Sper sa va fie de folos.
Re: Consiliere achizitie Matiz
#32Foarte utile informațiile care vin de la tine. Apropo's Vali, mai apari pe la întâlniri?
"Two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the universe" - Albert Einstein
Re: Consiliere achizitie Matiz
#33Salutare,am nevoie si eu de o parere,sunt incepator am permis cam de 2 luni ma gandeam sa imi achizitionez un matiz pentru inceput. Este o masina ok pt un incepator? Am citit ca in oras are consum cam mare,ca au probleme cu rugina ca nu sunt prea stabile. Ce puteti sa imi spuneti despre ele?Va multumesc, seara placuta!
Re: Consiliere achizitie Matiz
#34Cred ca iti poti da singur un raspuns daca parcurgi un pic topicul, ai o gramada de informatii utile din care sa-ti faci idee despre masina.
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."
Re: Consiliere achizitie Matiz
#35Salut si bine ai venit pe forum!
Masina e buna pentru incepatori si pentru oras. Insa nu te astepta sa fie vreo masina de fuga.
Stabilitatea sa are de suferit la viteza mai mare de 100 km/h si in cazul in care vrei sa iei viraje bruste cu viteza mare.
Viteza de 100 km/h este ok. Viteza de 90-100 km/h e cea optima in care consumul sau e cel mai mic.
Cu tabla au multe probleme - mai ales cele produse in Romania, la Craiova. Locurile firave sunt pasajele spate si pragurile.
Consumul era mic pentru perioada in care a fost produsa. Acum, comparativ cu masinile din zilele de astazi, cu tehnologia lor, poti spune ca are un consum mare (euro 2 are un consum intre 7-9 in oras, euro 3/4 are consum de 6-8 in oras).
Piesele sunt extrem de ieftine si inca gasesti la dezmembrari anumite piese care sunt mai scumpute in magazine.
Acum, daca ne intrebi pe noi posesorii, iti vom spune ca merita.
Daca vei intreba pe altcineva, iti va spune ca nu merita.
Eu am masina de aproape 8 ani. Sunt multumit de ea cu toate problemele de tabla pe care le are. Dpdv tehnic, nu am avut probleme majore si s-au rezolvat.
Ramane la aprecierea ta ce vrei sa faci si ce asteptari ai de la masina.
Masina e buna pentru incepatori si pentru oras. Insa nu te astepta sa fie vreo masina de fuga.
Stabilitatea sa are de suferit la viteza mai mare de 100 km/h si in cazul in care vrei sa iei viraje bruste cu viteza mare.
Viteza de 100 km/h este ok. Viteza de 90-100 km/h e cea optima in care consumul sau e cel mai mic.
Cu tabla au multe probleme - mai ales cele produse in Romania, la Craiova. Locurile firave sunt pasajele spate si pragurile.
Consumul era mic pentru perioada in care a fost produsa. Acum, comparativ cu masinile din zilele de astazi, cu tehnologia lor, poti spune ca are un consum mare (euro 2 are un consum intre 7-9 in oras, euro 3/4 are consum de 6-8 in oras).
Piesele sunt extrem de ieftine si inca gasesti la dezmembrari anumite piese care sunt mai scumpute in magazine.
Acum, daca ne intrebi pe noi posesorii, iti vom spune ca merita.
Daca vei intreba pe altcineva, iti va spune ca nu merita.
Eu am masina de aproape 8 ani. Sunt multumit de ea cu toate problemele de tabla pe care le are. Dpdv tehnic, nu am avut probleme majore si s-au rezolvat.
Ramane la aprecierea ta ce vrei sa faci si ce asteptari ai de la masina.
Re: Consiliere achizitie Matiz
#36Multumesc mult pentru raspuns am sa tin cont de ceea mi-ati spus.mie ini place cum arata fiind la inceput nu am nevoie de performanta,am nevoie de masina mica cu care sa ma invat cu traficul si cu care sa pot face naveta la munca. Iar ca in caz imi voi achizitiona masina o voi posta aici
Re: Consiliere achizitie Matiz
#37salutare matizeni...voi fi un nou posesor de matiz si as avea nevoie de cateva sfaturi ptr achizitie...eu sunt din tulcea iar masina vreau sa o cumpar din CT m.am orientat ca distanta sa fie cat mai mica si am gasit acest anunt https://www.olx.ro/oferta/vand-matiz-IDbx12b.html. Oricum trebuie sa merg la fata locului iar ca si buget nu am mai mult de 50 mil nici nu vreau sa dau mai mult pe un matiz si bineinteles ca pe viitor vreau sal tunez iar acolo iar o sa am nevoie de o ordine a tuningului adica componentele importante. ast un rasp multam'
Re: Consiliere achizitie Matiz
#38Masina arata bine, e intretinuta.
Nu sunt sigur daca e vopseaua originala pe ea si nici numarul de km ca sunt cei reali.
Dar pare o masina intretinuta iar pretul e unul fair, dpmdv, dat fiind faptul ca arata bine.
Da-i bice si ia-o.
Nu sunt sigur daca e vopseaua originala pe ea si nici numarul de km ca sunt cei reali.
Dar pare o masina intretinuta iar pretul e unul fair, dpmdv, dat fiind faptul ca arata bine.
Da-i bice si ia-o.
Re: Consiliere achizitie Matiz
#39Stiu ca este un raspuns tarziu, dar poate folosi mai multor persoane:
1) masina se declara la Fisc (au formulare acolo) ,
2) apoi cu dovada ca masina este declarată la Impozite, se merge la DRPCIC (la Serv. Inmatriculari) - de acolo se iau acele numere rosii.
3)Apoi trebuie mers la RAR pentru Autentificare si ITP - de acolo iti dau si o alta Carte de Identitate Vehicul.
4) După Rar te intorci la DRPCIV inapoi si in baza C.I.V. si dovada ITP (un certificat, o pagina A4) - îți vor da si Certificat de Înmatriculare (Talon)
Toate de mai sus probabil vor costa ca si acte undeva până în 500 RON, binînțeles mașina trebuie să corespndă tehnic pentru ITP.
1) masina se declara la Fisc (au formulare acolo) ,
2) apoi cu dovada ca masina este declarată la Impozite, se merge la DRPCIC (la Serv. Inmatriculari) - de acolo se iau acele numere rosii.
3)Apoi trebuie mers la RAR pentru Autentificare si ITP - de acolo iti dau si o alta Carte de Identitate Vehicul.
4) După Rar te intorci la DRPCIV inapoi si in baza C.I.V. si dovada ITP (un certificat, o pagina A4) - îți vor da si Certificat de Înmatriculare (Talon)
Toate de mai sus probabil vor costa ca si acte undeva până în 500 RON, binînțeles mașina trebuie să corespndă tehnic pentru ITP.