Aceasta sectiune este dedicata prezentarilor de masini (fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii - neatasarea unei fotografii la maxim 3 zile de la postarea topicului de prezentare are ca efect stergerea acestuia. Incepand cu 20.11.2014, publicarea numarului de inmatriculare NU este obligatoriu la deschiderea unui topic nou de prezentare, asadar puteti denumi topicul cum doriti.

Discutiile legate de consum, probleme tehnice, service-uri, nemultumiri, etc, vor fi postate la sectiunile dedicate.

B-200-MEL

#1
Salut!

Numele meu este Robert si din luna Ianuarie detin un Matiz E ABG/LPG, din anul 2006, aproximativ 68.000KM la momentul achizitiei.
O masina stock, condusa de o femeie care nu prea a avut grija de ea.

Am ajuns la concluzia ca nu a schimbat niciodata nimic pe ea. Cand am schimbat filtrul de aer era super murdar, asa ca am procedat la schimbarea filtrelor si fluidelor pentru inceput.
Am schimbat cablul de ambreiaj pentru ca intra greu in viteza, l-am mai schimbat o data pentru ca m-a lasat in drum la doua saptamani dupa ce l-am schimbat. :))

I-am inlocuit un prag pentru ca era mancat de rugina, i-am schimbat anvelopele pentru ca am cumparat-o cu anvelopele din fabrica, Continental din 2006 :)).
Am inlocuit placutele de frana si garniturile de etrier cu tot cu piston pe partea stanga pentru ca mi s-a blocat pistonul.
Masina este inscrisa pe numele meu, insa a ramas cu numerele vechi, B-200-MEL, iar prietenii mei au botezat-o "Melu`". :))

Inainte de orice modificare pe care o voi aduce masinii, vreau sa fac partea de tinichigerie pentru ca stiti care este problema dragelor noastre masinute.
Fişiere ataşate
20180421_194356.jpg
20180421_194403.jpg

Re: B-200-MEL

#4
Sorin scrie:
22 Apr 2018, 19:28
Frumoasa masinuta sa o stapanesti sanatos, o intrebare am si eu pragurile au fost taiate apoi sudate cele noi? am auzit o varianta ca ar avea suruburi
Salut!

Pragurile au fost taiate, din ce am vazut si din ce stiu, pragurile nu au suruburi.

Re: B-200-MEL

#5
Salut.

Masinuta a mai primit ceva imbunatatiri, in sensul ca i s-a montat o cotiera, s-a schimbat mecanismul care actiona stergatoarele, s-a schimbat tavita care sta pe roata de rezerva cu una mult mai groasa, s-a schimbat pedalierul, s-a reparat acasa o gaura din caroserie (am pus o bucata de tabla si am kit-uit), i-am tras o dunga neagra de pe praguri pana la haion si la faruri, am vopsit si capacele rotilor (nu am vrut sa vopsesc jantele cu cauciucuri pe ele) si urmeaza sa mai repar cateva portiuni unde am dat rugina jos.
Fişiere ataşate
35383759_957816027729170_6024847464173928448_n.jpg

Re: B-200-MEL

#7
Salut.

După o zi de muncă împreună cu un prieten, Matizul meu are și geamuri electrice pe față.

Sistemul de geamuri electrice (macarale cu motorașe, panoul de comandă și ornamentul acela de la schimbător) au fost luate de la dezmembrări și m-au costat 200 de lei, plus încă 16 lei cabluri electrice.

Inițial, am încercat să alimentez geamurile de pe alimentarea de la casetofon, însă mi-a ars siguranța, iar acum sunt fire trase direct la baterie.

Edit: mi-au rămas macaralele vechi cu mânere și ornamentul de la schimbător. Dacă are cineva nevoie să mi dea un semn.

Re: B-200-MEL

#9
adrian_r5 scrie:
13 Aug 2018, 20:53
RobertGeorge scrie:
12 Aug 2018, 15:03
iar acum sunt fire trase direct la baterie.
sper ca ai pus sigurante ;)
Salut.

Nu am pus siguranță pe firul acela pentru că încă nu îmi dau seama cum anume fac asta.

Se trage firul la panoul de sigurante al mașinii sau exista o siguranță pe care sa o montez direct pe firul ala?

Poți să îmi explici, te rog?

Re: B-200-MEL

#10
RobertGeorge scrie:
13 Aug 2018, 21:21
[Se trage firul la panoul de sigurante al mașinii sau exista o siguranță pe care sa o montez direct pe firul ala?

Poți să îmi explici, te rog?
In fisierul atasat e schema din manualul de service ... siguranta e de 20 A.
O optiune simpla e sa folosesti un soclu precum acest MTA 0300336 - il pui intre baterie si firele care duc spre alimentarea motoraselor.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Fişiere ataşate
matiz - actionare electrica geamuri.pdf
(18.02 KiB) Descărcat de 461 ori

Re: B-200-MEL

#11
adrian_r5 scrie:
16 Aug 2018, 11:02
RobertGeorge scrie:
13 Aug 2018, 21:21
[Se trage firul la panoul de sigurante al mașinii sau exista o siguranță pe care sa o montez direct pe firul ala?

Poți să îmi explici, te rog?
In fisierul atasat e schema din manualul de service ... siguranta e de 20 A.
O optiune simpla e sa folosesti un soclu precum acest MTA 0300336 - il pui intre baterie si firele care duc spre alimentarea motoraselor.

Salut. Am cumpărat un set siguranțe auto și un soclu asemănător. Adică este un suport de siguranță într-o cutiuță și se pune siguranță auto în el. E ok așa?

Mă gândeam că îl pun pe firul ce pleacă din baterie, înainte ca firul sa intre în caroserie? Și trebuie sa pun doar pe plus sau și pe minus?

Re: B-200-MEL

#12
RobertGeorge scrie:
16 Aug 2018, 11:52
un suport de siguranță într-o cutiuță și se pune siguranță auto în el
Pune, te rog, poza !
RobertGeorge scrie:
16 Aug 2018, 11:52
Mă gândeam că îl pun pe firul ce pleacă din baterie, înainte ca firul sa intre în caroserie? Și trebuie sa pun doar pe plus sau și pe minus?
E suficient pe "plus" ... si exact asa - "pe firul ce pleacă din baterie, înainte ca firul sa intre în caroserie" ... Sfatu' meu este sa-l pui cit mai apropape de baterie - in compartimentu' motor sint conditii destul de vitrege - pe linga vibratii sint si temperaturi mari cind motoru functioneaza da' si temperaturi uneori negative iarna deci izolatia cablului este supusa la stres si poate ceda existind sanse sa faca "scurt" la caroserie. Ancoreaza bine firele si evita contactu'lor cu caroseria .
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Re: B-200-MEL

#14
Pune, te rog, poza !

Salut.

Am pus asa ceva.

Am prins mufa asta pe firul de "plus" si am pus in ea siguranta de 20A.

Nu am mai facut poza cu ea pe masina ca nu am mai avut timp.

In legatura cu firele, nu au cum sa se atinga de caroserie pentru ca am cumparat cablu 3x2.5 si au protectia aceea alba pe ele.
Fişiere ataşate
mufa-cu-siguranta-auto.jpg

Re: B-200-MEL

#15
RobertGeorge scrie:
17 Aug 2018, 09:46
Pune, te rog, poza !
In legatura cu firele, nu au cum sa se atinga de caroserie pentru ca am cumparat cablu 3x2.5 si au protectia aceea alba pe ele.
Nu te contrazic ... nu stiu pe unde ai tras firele .. .doar sugerez sa fii atent - din cauza vibratiilor izolatia cablului se poate freca de metalul caroseriei si in timp se poate ajunge la deteriorarea izolatiei.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Bing [Bot] și 4 vizitatori