probleme amestec carburant

#1
de cateva zile au aparut urmatoarele simptome: la accelerare in gol am fum negru pe evacuarea esapamentului, in accelerare are un prag unde se plafoneaza ca si cum ar cupla aerul conditionat si sunt nevoit sa-i dau talpa pentru a compensa deficitul de putere .mai am si mici rateuri la evacuare.consumul a crescut simtitor si nu prea are putere. este posibil sa am joc mare la supape pentru ca se aud cam tare.daca aveti ceva sugestii sau v-ati confruntat cu aceeasi problema dati-mi si mie de veste. :(
sa fie in bafta ta prietenas.

Re: probleme amestec carburant

#3
Fumul negru este de la consumul de ulei. De asemenea, așa cum relatezi, cu rateuri și lipsa de putere, s-ar putea sa fie de la avans. Ai umblat pe la delco?
Daca nu, atunci încearcă să schimbi fișele și fă rost de o bobină de inducție de la vreun prieten și schimb-o cu a ta.
Matizel și Albăstrica

Save water. Drink beer!

Re: probleme amestec carburant

#4
cureaua de distributie e schimbata, mi-a zis odata un mecanic ca poate sari doar un dinte si incepe sa mearga aiurea, scoate fum (ca supapele nu mai lucreaza in timpi lor)
inteleptul invata de la toti, mediocrul din experienta proprie, numai prostul le stie pe toate

Re: probleme amestec carburant

#6
nu consuma ulei peste limita normala,cam 300,400 ml intre schimburi cu mers in forja. nu cred sa fi sarit distributia de la punct,ca porneste la sfert ,la ralanti toarce foarte frumos,nu tremura.doar in sprint apare plafonarea,odata cu patrunderea peste normal a benzinei in camera de ardere.daca nu o forjez urca frumos in ture.suspectez si senzorul tps desi nu am check engine aprins.
liviunp scrie: De asemenea, așa cum relatezi, cu rateuri și lipsa de putere, s-ar putea sa fie de la avans. Ai umblat pe la delco?
.eu am euro 3 care nu are delco si are bobina de inductie la fiecare cilindru.si asa de incheiere va mai spun ca nu mai am catalizator si toba finala e golita de site.problema exista si inainte de operatiunea aceasta.
sa fie in bafta ta prietenas.

Re: probleme amestec carburant

#10
Scuze pentru intarzierea raspunsului dar nu am mai intrat pe aici din lipsa de tp
deci , dupa o plimbare in herastrau si mers normal , seara la retragere , am oprit ptr ceva cumparaturi
cand am pornit-o am constat ca miroase urat si am iesit sa vad de ce
aveam fum negru cum lasa loganurile de la taxi pe motorina
a doua zi am mers vreo 50 de km dupa care nu mai voia sa stea pornita decat pacalita din acceleratie
am mers la nenea mecanicul ( service ) si cu 100 lei a facut-o 'Amestec necorespunzator de benzina cu aer , nu avea suficient aer
50 lei testul si 50 reparatia la mesterul Pepino
ce a facut concret , cred ca e secretul lui dar banuiesc ca a curatat si a reglat el ceva acolo
oricum e baiat de nota 10 atat el cat si echipa de acolo si culmea , mai ieftin decat la alte service-uri
Acum ma lovesc de alta problema si anume ca trebuie sa duc vibrochenul la rectificat si nu am idee unde si cat ar costa , si bine-nteles cat dureaza ... imi cer scuze ptr ca am fost un pic off-topic dar ma roade rau aceasta problema si astept mesaje pe privat daca are cineva idee unde , cat costa si cat dureaza , sau poate e cineva chiar de pe forum care se ocupa cu asa ceva
multumiri
pentru relatii despre Mesterul care mi-a rezolvat problema cu fumul negru , cereti detalii si va las p.m. detailat despre cum se ajunge la el ... nu de alta dar nu cred ca e voie cu reclame

Re: probleme amestec carburant

#11
maseluta scrie:
07 Iun 2012, 16:18
de cateva zile au aparut urmatoarele simptome: la accelerare in gol am fum negru pe evacuarea esapamentului, in accelerare are un prag unde se plafoneaza ca si cum ar cupla aerul conditionat si sunt nevoit sa-i dau talpa pentru a compensa deficitul de putere .mai am si mici rateuri la evacuare.consumul a crescut simtitor si nu prea are putere. este posibil sa am joc mare la supape pentru ca se aud cam tare.daca aveti ceva sugestii sau v-ati confruntat cu aceeasi problema dati-mi si mie de veste. :(
Cum ai rezolvat problema până la urmă, aproximativ aceleași simptome am și eu... la accelerare pișcă un pic...
"Two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the universe" - Albert Einstein

Re: probleme amestec carburant

#12
Am aceeasi problema cu Matizul meu din 2004.
Am schimbat : fise noi, bujii noi, delcou nou, supapa
de reglaj mers in gol, potentiometru clapeta, supapa unisens. Am demontat chiulasa, am verificat neetanseitati
la supape, galeria de admisie totul OK.
Am verificat distributia, reglaj joc supape, avans cu lampa stroboscopica.
Cu testerul de diagnoza Texa nu sant erori dar se poate observa atat cu testerul cat si cu un manometru
ca presiunea de admisie abia ajunge la 450-470 mbari in loc de 350-370 mbari.
Am montat un alt senzor de presiune, nimic !
Valoarea tensiunii sondei lambda porneste de la 360 mV iar dupa pornire in scurt timp ajunge
la 995-1002 mV si nu fluctueaza. La decelerare brusca tensiunea scade rapid la 100 mV . Ca sa elimin
orice dubiu am schimbat si sonda lambda, degeaba.
Bujiile se innegresc dupa o curatire, consum de ulei nu este, fumul la esapament este negru.
Am curatat si supapa EGR, pentru a elimina inca o cauza de neetanseitate am etansat si orificiul unde
intra conducta de la supapa EGR la galeria de admisie. Nimic !

Ce mai pot face ??? Sant exasperat.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google Adsense [Bot] și 0 vizitatori