Salut.
Azi mi s-a aprins martorul check engine si nu se mai stinge.
Mentionez ca am verificat nivelul uleiului, este peste maxim. Am dus masina la cineva si mi-a pus prea mult.
Se poate sa fie de la ulei? Adica m-am uitat la teava de esapament si cred ca a dat fum negru, inainte nu era neagra, acum e.
Si, daca mai scot din ulei, se stinge martorul sau trebuie resetat?
Re: Check engine
#2N.are nici o treaba cu cat ulei ai in motor..
Ai o problema pe: senzori, aprindere sau alimentare...
Vino cu ceva detalii... ce an este masina? De unde esti? Poate te putem ajuta daca esti din Buc... zic si io..
Ai o problema pe: senzori, aprindere sau alimentare...
Vino cu ceva detalii... ce an este masina? De unde esti? Poate te putem ajuta daca esti din Buc... zic si io..
*Mecanica MATIZ & SPARK
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/
Re: Check engine
#4Bun, pai atunci ne auzim maine la un tel si stabilim ceva detalii...
*Mecanica MATIZ & SPARK
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/
Re: Check engine
#5Salut, am un Matiz 0.8 2006 si acum ceva timp s-a aprins becul de check engine. Am fost la un prieten a pus tester si a dat misfire cylinder 3, am schimbat bujiile si fisele si a sters eroare. Acum ca a venit frigul dupa pornire se aprinde iar becul si dupa 1-2 minute incepe si licareste 20/30x si ramane aprins, in tot acest timp masina merge innecat pana se stabilizeaza becul si sta aprins. Daca merg prin oras si opresc/pornesc motorul dupa ce ajunge in temperatura se stinge si asa ramane pana se raceste motorul.Si daca plec din localitate cu becul aprins manca benzina de numai, si parca o scuipe pe toba afara, la iesire miroase asa a benzina/gaze nearse complet. La o noua testare tot aceeasi problema a aparut. Ce altceva ar putea sa fie?Si prin zona un mester bun?
Re: Check engine
#6Poate te inspira manualu' de service - pag 301.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
- Fişiere ataşate
-
- matiz - P0300 - misfire.pdf
- (562.95 KiB) Descărcat de 310 ori
Re: Check engine
#7mersi de manual, am citit dar nu prea am inteles mare lucru din el...sunt mai antimecanica la masini