Check engine

#1
Salut.

Azi mi s-a aprins martorul check engine si nu se mai stinge.

Mentionez ca am verificat nivelul uleiului, este peste maxim. Am dus masina la cineva si mi-a pus prea mult.

Se poate sa fie de la ulei? Adica m-am uitat la teava de esapament si cred ca a dat fum negru, inainte nu era neagra, acum e.

Si, daca mai scot din ulei, se stinge martorul sau trebuie resetat?

Re: Check engine

#3
T U D O R scrie:
10 Sep 2018, 20:10
N.are nici o treaba cu cat ulei ai in motor..
Ai o problema pe: senzori, aprindere sau alimentare...
Vino cu ceva detalii... ce an este masina? De unde esti? Poate te putem ajuta daca esti din Buc... zic si io..
Salut.

Masina e din 2006 si sunt din Bucuresti

Re: Check engine

#5
Salut, am un Matiz 0.8 2006 si acum ceva timp s-a aprins becul de check engine. Am fost la un prieten a pus tester si a dat misfire cylinder 3, am schimbat bujiile si fisele si a sters eroare. Acum ca a venit frigul dupa pornire se aprinde iar becul si dupa 1-2 minute incepe si licareste 20/30x si ramane aprins, in tot acest timp masina merge innecat pana se stabilizeaza becul si sta aprins. Daca merg prin oras si opresc/pornesc motorul dupa ce ajunge in temperatura se stinge si asa ramane pana se raceste motorul.Si daca plec din localitate cu becul aprins manca benzina de numai, si parca o scuipe pe toba afara, la iesire miroase asa a benzina/gaze nearse complet. La o noua testare tot aceeasi problema a aparut. Ce altceva ar putea sa fie?Si prin zona un mester bun?

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron