timmy scrie:Multumesc Kin, un exemplu de acest gen cautam.
Am incercat o saptamana sa merg mai turat (I->II la 20km/h, II->III la 40km/h, III->IV la 60km/h) dar vad ca la consum nu se observa diferenta.. si s-a mai si incalzit afara. Pacat ca nu ma pot baza asa tare pe indicatorul de benzina (care, daca il urmaresti, pana la jumatate zici ca poti merge si 800km dar dupa ce trece de jumatate, ajunge la sfert in urmatoarele 20 de minute de mers).
Posibil sa fie totusi o problema la mine.
Referitor la INDICATORUL DE BENZINA - AM AVUT ACEEASI PROBLEMA, care a rezolvat-o politia si RAR-ul
la un filtru de verificare tehnica a masinii. Picura benzina pe la filtrul de benzina {era infundat ? } de sub rezervor. Mai accentuat cand era plin rezervorul.
Dupa schimbarea filtrului de benzina, indicatorul de benzina imi arata gradat, corect, cantitatea de benzina ramasa in rezervor.
Consum mediu 7.5 % in orasul Brasov,{ si imprejurimi->max 100 km.}.
Dupa schimbarea filtrului de benzina = 6.5 % in orasul Brasov,{ si imprejurimi->max 100 km.}
Acum fac un test pentru consum cu rezervorul plin ochi la modul urmator :
Viteza medie, constanta la 75-80 km/h in afara orasului
Brasov->Bucuresti->Ferentari {Zetarilor};
Ferentari {Zetarilor}->Pipera, Pipera->Ferentari;
Ferentari->Ploiesti Est, Ploiesti Est->Ferentari {Zetarilor},
Ferentari{Zetarilor}->Ploiesti centru-> Brasov
Inca nu am trecut pe "becul" de rezerva. Kilmetri parcursi 555, din care 20 in Brasov. Consum estimativ cu tot cu rezerva de 5-7 litri care mai este: 650 km cu 35 litri = 5.38 %
Urmeaza un update in 2 saptamani, cand voi goli la propriu rezervorul de benzina, voi face plinul, si masurat exact consumul in oras {si imprejurimi max. 100km}, pana se goleste complet rezervorul.
Va salut cu respect