Probleme imobilizator

#1
Buna
Am si eu un matiz din 2007, de cateva zile imi face probleme imobilizatorul nu imi mai recunoaste cheile deloc mi-a mai facut cateva figuri dar pornea dupa 2-3 incercari, acum nu mai porneste deloc, pompa de benzina nu o mai aud cand pun contactul si nici scanteie nu am pe buzii, am desfacut plasticurile de langa contact, am scos bucsa de pe contact am masurat-o si am 12 ohmi, cand aproprii cheia de bucsa nu se schimba deloc valorea,am masurat toate sigurantele si sunt ok, daca stie cineva cum se poate anula imobilizatorul sau cum sa fac un bypass ca nustiu ce sa mai fac. Va multumesc mult!

Re: Probleme imobilizator

#2
din cate stiu eu nu se poate face by-pass, mergi la un tester, parca aia pot invata cheia in cazul in care a "uitat-o" sau macar sa-ti spuna ce componenta e defecta dintre cip, inelul ala, traductor sau calculator
inteleptul invata de la toti, mediocrul din experienta proprie, numai prostul le stie pe toate

Re: Probleme imobilizator

#4
din cate stiu eu,la matizurile cu imobilizator,cum este si al meu,necitirea cipului din cheie de catre bobina,respectiv primirea ok de catre imobilizator are exact aceste simptome. pompa de benzina nu este actionata electric ,iar aprinderea este decuplata.sfatul meu este sa mergi la un sevice dedicat daewoo pentru testare si eventual sa-ti faca alta cheie de contact.acest lucru este posibil doar daca ai si acea placuta metalica pe care este trecut codul cheii, altfel...
sa fie in bafta ta prietenas.

Re: Probleme imobilizator

#8
Mie mi s-a stricat contactul , partea mecanica mai exact se rupsese ramanand conactul pus.Cand opream demontam borna de la baterie si o porneam inpinsa,asta de vre-o 3-4 ori ca apoi m-am trezit ca a inceput alarma sa urle in mers si dupa ce am oprit-o nu a mai pornit deloc, de m-au impins colegii 1 km. pana am vazut ca a ramas led-ul de la securiti aprins :lol: .Atunci am schimbat tot contactul si yalele.Dar cine a facut asta a venit cu testerul acolo la fata locului de a invatat bobina cheile noi.
Dacat putin si bun,mai bine mult si bun!

Re: Probleme imobilizator

#10
Cam 300 ron cu tot cu cele 3 yale din cate tin minte.Dar gasesti sa cumperi separat contact,partea electrica etc.daca ai doar problema cu bobina nu trebuie sa schimbi si contactul.Cauta un tester si vezi exact ce are.
Dacat putin si bun,mai bine mult si bun!

Re: Probleme imobilizator

#12
Am rezolvat problema pana la urma acum cateva zile fara tester. Bobina aia care vine pe contact trebuie sa fie pusa intr-o anumita pozitie,mi-a zis un baiat la piese auto ca trebuie sa fie pe pozitia 2, dar la mine nu a mes pe 2 si am tot rotit-o foarte incet pana s-a stins ledul de la imobilizator, daca nu e pe pozitia aia nu porneste in nici un fel.

Re: Probleme imobilizator

#14
asim scrie:am o problema cu pornirea ! am avut tija rupta la contact am schimbat contactul am gaurit cheia de la noul contact am pus chipul vechi si tot nu porneste ! nu se poate anula cipul ? ast rasp ms
din cate stiu nu se pote anula, dar poti pune acea pastila din cheie langa cititor in cochilie, o lipesti cu ceva

asta doar daca nu ai stricat-o cand ai mutat-o dintr-o cheie in alta
inteleptul invata de la toti, mediocrul din experienta proprie, numai prostul le stie pe toate

Re: Probleme imobilizator

#15
daca contactul este cu cip sigur ai si imobilizator.in concluzie dupa ce schimbi contactul e necesara o noua invatare a sistemului cu cheia chiar daca folosesti acelasi cip.parca erau pe forum explicatii in acest sens.daca nu trebuie pus testerul pe ea si se rezolva.
sa fie in bafta ta prietenas.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron