vali82 scrie: ↑17 Ian 2019, 12:39
Ai verificat sigurantele de Ef2 si Ef7? Merg luminile, bordul se aprinde?
Ai aici pozele din manual:
viewtopic.php?p=30406#p30406
Edit: Cel din mijloc e releul de la faruri, nu cumva ai uitat-o cu farurile aprinse?
Iti multumesc pentru raspuns.
Releul din mijloc, conform schemei de pe capac, este cel al pompei de combustibil, iar tacanitul ce se aude la acel releu se aude in acelasi timp si la pompa.
Am verificat toate sigurantele si sunt bune. Am lumini, se aprinde bordul, functioneaza demarorul. Bateria e noua, n-am facut nici 10km de cand am luat-o.
Intre timp am dat jos si pompa de benzina, am alimentat-o direct la baterie si se invarte ok, deci nici asta nu e problema.
Am gasit si manualul de reparatii pt Matiz Euro2, masina fiind din 2004.
Am verificat circuitul releului conform pasilor din manual, dar cu un aparat de masura nu cu o lampa.
La pasul 2 din manual am insa 10V intre terminalul 85 al conectorului releului si borna + fara sa pun contactul, iar cand pun contactul scade la 4-5V.
DIn cate am inteles din manual, aici ar fi trebuit sa am curent pentru alimentarea pompei timp de 2 secunde, cand pun contactul.
Am verificat si pasul 9 si intre terminalul 85 al conectorului releului si terminalul 14 al ECM am continuitate ceea ce e ok.
Am vazut in schema de la ECM si pe terminalul 2 si 3 ar trebui sa am masa, am verificat si am.
Dupa aceste verificari am ajuns la concluzia ca ECM poate fi defect si urmeaza sa iau unul SH pentru a incerca si asta. Alta solutie nu am gasit momentan.
Daca mai are cineva idei, sunt dispus sa verific. O sa revin oricum cu feedback si dupa ce voi testa cu alt ECM.
Pasii pentru verificarea circuitului releului ii gasiti aici: