Salutare tuturor,
Asta e al doilea subiect deschis aici..pentru ca am decis sa-mi insir probleme cu masina si sa incep sa le rezolv pe rand.
Am plecat acum o saptamana spre Brasov sa-mi petrec concediul alaturi de sotie. Pe drum am decis sa ne oprim la un Petrom sa luam o cafea ( zona Ploiesti ). Dupa ce am reintrat pe DN la circa 2km distanta masina a inceput sa scoata o bataie foarte tare, de parca motorul s-ar fii rupt in 2. M'am speriat cumplit si am tras imediat pe dreapta intr-o parcare (norocul meu ca eram fix in dreptul unei astfel de zone) sa "verific" ce ar putea fii. Am deschis capota si spre surprinderea mea de "mecanic", totul parea in regula.
Intre timp am incercat sa opresc 2 masini sa cer ajutorul macar sa stiu daca mai plec cu ea de acolo sau daca vine o platforma sa ma transporte.
Am intrat in masina pentru ca afara erau -8° si am mai dat o cheie. Bineinteles aceeasi bataie infernala se auzea (exact cum s-ar blocat un sistem audio, la volum tare, nu exagerez). Dupa 20 de minute de sunat prieteni, intrebat rude, sa aflu ce as putea face, observ caldura la treapta maxim. O dau la minim si mai dau o cheie. Surpriza! Bataie nu se mai auzea, parca ma simteam impacat.
Am pornit masina si am incercat sa dau la treapta 1 caldura, bataia se auzea foarte putin, nici nu bagai de seama, la treapta 2 se aude destul de tare si tot asa pana la treapta maxima unde zgomotul era insuportabil.
Am cautat pe net si am aflat doar unde se afla motorasul/caloriferul. Am bagat mana sub bord pe scaunul din dreapta, am dat de el, l-am atins putin cu mana si bataia s-a atenuat. Ce am observat e ca el bate in ceva pentru ca s-a slabit sau nu stiu cum sa ma exprim. Cert este ca daca dau caldura mai mare de 3 trepte nu fac fata sa atenuez bataie cu mana.
Mi-a fost absolut greu sa-mi petrec o saptamana de concediu cu caldura la o treapta, maxim 2 in situatiile in care chiar aveam nevoie de caldura iar in Brasov temperaturile atingeau -20° C.
Tin sa mentionez ca baga caldura chiar si cu bataia de care am spus mai sus.
Astept indrumarile voastre, poate a mai patit cineva. De schimbat nu cred ca trebuie pentru ca functioneaza si baga caldura. Chiar nu stiu de unde sa incep..tocmai de aceea postez aici.
Multumesc,
Cu stima.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Re: Problema calorifer caldura
#2Posibile cauze:
Paletele motorului suflantei sa frece de ceva, sau carcasa suflantei descentrata, cauzele sunt mai multe dar pana nu dai jos motorul suflantei si implicit carcasa nu poti fi sigur.
Poate te mai indruma cineva....
Eu as da totusi motorul suflantei jos si vazut ce si cum.
Bafta.
Paletele motorului suflantei sa frece de ceva, sau carcasa suflantei descentrata, cauzele sunt mai multe dar pana nu dai jos motorul suflantei si implicit carcasa nu poti fi sigur.
Poate te mai indruma cineva....
Eu as da totusi motorul suflantei jos si vazut ce si cum.
Bafta.
*Mecanica MATIZ & SPARK
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/
*Revizii periodice
*Diagnoza Daewoo fabr. 99-2008
<< Tel : 0721 387 857 - Tudor >>
https://www.facebook.com/MATIserv/
Re: Problema calorifer caldura
#3Salut.
Motorul suflantei este cel din poza pusa de mine?
Sunt incepator si imi e teama sa nu desfac altceva sau sa stric si caldura asta care a mai ramas.
Multumesc.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Motorul suflantei este cel din poza pusa de mine?
Sunt incepator si imi e teama sa nu desfac altceva sau sa stric si caldura asta care a mai ramas.
Multumesc.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Re: Problema calorifer caldura
#4Sper ca stii faptul ca, cu cat dai drumul la caldura la viteza mai mare (treptele 1-4), cu atat aerul care intra in masina e mai rece, nu?Mike01 scrie: Mi-a fost absolut greu sa-mi petrec o saptamana de concediu cu caldura la o treapta, maxim 2 in situatiile in care chiar aveam nevoie de caldura iar in Brasov temperaturile atingeau -20° C.
Re: Problema calorifer caldura
#5Inteleg acest lucru insa sunt putin cam disperat sa rezolv problema asta cu caldura. E insuportabil sa se incalzeasca masina in 30 de minute.
Nu stiu de unde sa incep pentru ca e prima mea masia si nu am nici-un reper, sincer sa fiu.
Stima
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Nu stiu de unde sa incep pentru ca e prima mea masia si nu am nici-un reper, sincer sa fiu.
Stima
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Re: Problema calorifer caldura
#6Pai, iti spun eu cu ce sa incepi: In primul rand sa-ti treci la profil si localitatea de resedinta. Al doilea lucru, daca esti din Bucuresti, ti-as recomanda un drum pana la Tudor... mai mult ca sigur se va remedia problema.
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."
Re: Problema calorifer caldura
#7Ai aici manualul de reparatii pentru Matiz: viewtopic.php?f=48&t=2181
Iti indica pozitionarea pieselor.
P.S La pagina 882 e prezentata procedura de demontare
Iti indica pozitionarea pieselor.
P.S La pagina 882 e prezentata procedura de demontare