T U D O R scrie: ↑11 Mar 2018, 18:42
Nu poti citii cu metoda "agrafa" parametrii de functionare ai motorului..
Agrafa nu.ti va spune daca ai scapari de vaccum, injector mai lent decat celelalte, fise cu pierderi de scanteie..etc..
Multumesc, intr-adevar, eu am cautat doar coduri de eroare salvate.
Am mai verificat ceva si cred ca pana la urma problema este tot in alimentarea cu combustibil. Mi-am facut un mamnometru pe care l-am conectat la capatul conductei de benzina. Am scos conducta de benzina din rampa si i-am pus manometrul. Am pus contactul sa se armeze pompa si ori de cate ori as incerca, acul manometrului nu trece de 35 psi. Si ar trebui sa aiba 55, nu? Deci presiunea in rampa (daca am masurat corect) nu este suficienta. Poate 35 psi ii ajung pentru mersul la liber dar in sarcina, nu.
Am incercat cu doua pompe de benzina si cu ambele am aceeasi presiune. Regulatorul de presiune din ansamblul pompei e OK, pompa e noua, filtrul de benzina e nou.
Deci ar mai putea ramane ca si cauze o conducta obturata (infundata sau aplatizata undeva), injectoarele sau tensiunea de alimentare a pompei.
Injectoarele ma gandesc ca nu ar impiedica masina sa plece de loc si nu s-ar strica toate deodata. Cu siguranta cu doua injectoare functionand corect poti pleca de pe loc, merge prost dar se misca. Nu stiu care sunt exact firele din mufa de la pompa de benzina care o alimenteaza in mers. As vrea sa pun maine manometrul la iesirea din pompa (nu la rampa) sa vad diferentele. Daca sunt, inseamna ca problema este pe conducta, daca nu, vreau sa alimentez pompa direct de la baterie si sa vad daca nu creste presiune.
Multumesc Tudor pentru sugestii si, daca ai cumva un desen sau o imagine cu schema electrica (culorile firelor) a mufei de alimentare a pompei, te rog.