Re: Montare amortizoare

#31
Ca sa nu mai deschid alt topic referitor la amortizoare,coninui aici o problema legate de ele.Am un matiz din 2008,sunt primul propietar si amortizoarele de pe fata sunt scurse,curge ulei din ele.Am fost la un service si mi-au zis ca trebuie schimate.Ok .Intreb de ce ,ce se intampla daca sunt scurse,ce se poate strica,nici el nu stia exact.Ma duc la un magzin de piesei auto din Iasi,cer doua amortizoare fata,si rapunsul vine :scurte sau lungi.Dau din umeri si ............intreb si eu,cum aflu ce fel de amortzoare am pe matiz,fara sa le dau jos.Masina are 54000 km,e euro 4.Astert niste raspunsuri.O seara buna

Re: Montare amortizoare

#34
Salut! Urmeaza sa schimb si eu amortizoarele la matiz cu unele kyb pe gaz. Intrebarea este: trebuie sa schimb si piesele din poza atasata? Si ce reprezinta cele doua piese din poza, banuiesc ca unul este rulmentul dar cealalta piesa ce este?
Fişiere ataşate
Untitled.png

Re: Montare amortizoare

#35
sorinnn2006 scrie:ce se intampla daca sunt scurse,ce se poate strica
Am mai vazut intrebarea pe undeva si cred ca e ok sa scriem aici sa stie lumea ce inseamna un amortizor auto si ce face:
Citat de pe un site de mecanica auto:
Rolul amortizoarelor nu este numai de a asigura confortul de drum, ci în primul rând asigură aderenţa optimă a maşinii la calea de rulare. Aceasta este hotărâtoare în cazul frânării şi pentru asigurarea manevrabilităţii maşinii.

„Amortizoarele au un rol dublu", ne explică Michael Nickel de la AUTOMEISTER. „pe de o parte să preia neregularităţile drumului, lucru pe care îl realizează fără ca roţile să se desprindă de calea de rulare, pe de altă parte stabilizează maşina." Dacă această funcţie este redusă sau defectă apar neplăceri pe care le vaţi plăti scump şi nu numai. Aceste defecte sunt foarte periculoase. De ce ? În cazul în care sunteţi nevoit să frânaţi, lungimea spatiului de frînare se lungeşte cu metri buni. Chiar şi la maşinile dotate cu ABS amortizoarele uzate pot crea disfuncţionalităţi ale sistemului şi astfel să se înregistreze blocări ale roţilor. Maşina devine instabilă în curbe. Creşte pericolul de acvaplanare. Deoarece şocurile nu mai sunt preluate decât parţial apar vibraţii care supra solicită sistemul de direcţie. In timpul nopţii, atunci când trebuie să circulaţi cu farurile aprinse, pot apărea mişcari necontrolate ale luminii farurilor.


Consecinţa: maşina şi şoferul obosesc mai repede, o uzură mărită a anvelopelor -toate acestea putând deveni costisitoare pentru proprietar.
Regulament forum Matiz-Club.ro
Stickere Matiz-Club.ro
Calendare Matiz-Club.ro

Re: Montare amortizoare

#40
Este un topic mai vechi dar este un subiect care mă interesează. Piesa de aici este cea buclucașă care trebuie schimbată? Adică "montura superioară" așa cum este denumită în manual!?
Dacă da, (și mă refer strict aici la ea) acea "montură superioară" se poate schimba și fără să fie dat jos amortizorul împreună cu arcul!? Adică este cumva posibil a scoate piulița din capul tijei telescopului fără a scoate telescopul de pe mașină!? :roll:
"Two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the universe" - Albert Einstein

Re: Montare amortizoare

#42
Wuahahahaha.
La mine arată cam așa, deci trebuie schimbată să înțeleg:
"Two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the universe" - Albert Einstein
Fişiere ataşate
x.png

Re: Montare amortizoare

#45
Am pus un linc ceva mai în urmă dar nu mi-a zis nimeni dacă e ok aia sau nu...! Îmi poate da și mie cineva un linc de unde o pot comanda/cumpăra, nu de alta dar m-am săturat să tot cumpăr numa făcături...! Mulțumesc.
"Two things are infinite, the universe and human stupidity, and I’m not sure about the universe" - Albert Einstein

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

cron