Aceasta sectiune este dedicata prezentarilor de masini (fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii - neatasarea unei fotografii la maxim 3 zile de la postarea topicului de prezentare are ca efect stergerea acestuia. Incepand cu 20.11.2014, publicarea numarului de inmatriculare NU este obligatoriu la deschiderea unui topic nou de prezentare, asadar puteti denumi topicul cum doriti.

Discutiile legate de consum, probleme tehnice, service-uri, nemultumiri, etc, vor fi postate la sectiunile dedicate.

Re: MATIZ B-85-XAI

#22
Un drum pe la Tudor pentru inlocuirea glisoarelor de la etrieri + jucarie noua. Apropos, cine e interesat de volanul vechi, il donez fara nici o pretentie. Este un pic dezlipit dar se poate folosi. Dau doar volanul cu claxonul, contactul alunecator a ramas pe masina.
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."
Fişiere ataşate
IMG_20140524_121244.jpg
IMG_20140524_132251.jpg

Re: B-85-XAI

#28
Amintiri... Descrierea in josul fiecarei fotografii
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."
Fişiere ataşate
DSC_0016.jpg
Rondul Maior Coravu, fostul loc de intalnire, inainte de sedinta foto de la Pustnicu.
DSC_0039.jpg
"Coloana oficiala" in misiune prin Pantelimon
DSC_0065.jpg
"Picture in picture", padurea Pustnicu
IMG_0037.jpg
"Return to innocence", vorba melodiei. UZU, CBB si Alex FZE. Moeciu 2013
IMG_0065.jpg
Moeciu, sau mai bine zis, Cheile Gradistei
IMG_0582.jpg
Sa traiti Tovarase Capitan! O cafeluta? O biscuite? Printesa lui Tudor.
IMG_0722.jpg
Nenea Mailander la plaja, se bronza la blitz. Constanta, septembrie 2014
IMG_0754.jpg
La mare, la soare / Matizele e goale. Septembrie 2014.
IMG_9884.jpg
Love is in the air? Wrong!! Oxygen, Nitrogen and Carbon Dioxide are in the air
IMG_9896.jpg
Asta e cu intrebare. Mai stiti unde s-a facut fotografia?

Re: B-85-XAI

#30
Frumoasa buburuza :D
Cum functioneaza volanul? Esti multumit de el? A trebuit sa faci modificari in plus pentru a se bloca si pentru a reveni semnalizarea? Cu cat este mai mic fata de cel original?

Re: B-85-XAI

#31
Este al doilea volan pe care il am, pe langa volan iti mai trebuie si contactul alunecator, tocmai pentru a-i da posibilitatea manetei de semnal sa revina la pozitia "neutru". Este mai mic decat volanul normal, cam cu 10-15%. Eu m-am obosnuit cu el, umblu cu volan de genul asta cam de prin 2009. E bun la drum lung, ai diferite pozitii in care sa-ti odihnesti mainile. Si sincer, da frumos pe o masina, impreuna cu ceasurile cu plasma. Volanul il gasesti cu vreo 80-90 ron in targ, insa nu stiu ce sa zic de contactul alunecator (chestia aia aurie care se vede cand e scos volanul).
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."

Re: B-85-XAI

#33
Butucul este ala insemnat cu rosu, si e argintiu... ala cu galben e contactul alunecator; nu vezi ca are si gauri pentru prinderea celor 10 suruburi?
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."
Fişiere ataşate
Untitled.jpg

Re: B-85-XAI

#35
si eu sunt interesat ,am volanul si vreau sa iau un butuc dar nu stiu ce sa fac cu contactul alunecator acela si claxonul...la butucul asta nu iti merge nici claxonul....si eu as fi bucuros pt mai mlte detalii despre cum trebuiie sa facem treaba bine .....multumesc

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

cron