Salutare tuturor!
Urmăresc pagina de Facebook de mai mult timp.
O sa încerc prezentarea matizului meu, care in momentul de fata are parte de o restaurare totala atât mecanic cât și estetic.
Re: Matiz VN
#7Salut,
Arata bine, doar ca ai putea sa cauti alte ornamente pentru proiectoare - da mai bine cu cele incropite in bara decat astea care sunt in afara barei de protecie.
Vezi cum faci sa le schimbi.
Va schimba aspectul botului drastic.
Acum cauta sa pui si niste jante de aliaj, ca sa o faci sa arate mai frumoasa.
Arata bine, doar ca ai putea sa cauti alte ornamente pentru proiectoare - da mai bine cu cele incropite in bara decat astea care sunt in afara barei de protecie.
Vezi cum faci sa le schimbi.
Va schimba aspectul botului drastic.
Acum cauta sa pui si niste jante de aliaj, ca sa o faci sa arate mai frumoasa.
Re: Matiz VN
#11S-a finalizat cu exteriorul. Săptămâna aceasta merge la tapițerie. Se va pune tapițerie noua în toată mașina, inclusiv tavanul.
Volan și schimbător cu piele naturala.
Sunt șofer profesionist. Lucrez pe transportor auto, trecându-mi prin mana mașini de la câteva sute de euro pana la cele de 100000. Vreau și o mașină fără tehnologie.
Am decis să-l restaurez cât încă se mai găsesc piese, greu dar se găsesc. Este un matiz chel, fără aer, abs, servo, uși pline, oglinzi sau geamuri electrice.
Nici casetofon nu a avut pana acum, deși are 5 ani la mine. Acum va beneficia de linie audio Sony, stație radio. Inchiderea centralizata am refăcut-o cu cele mai puternice motorașe găsite, nu mai rămân ușile neincuiate .
Va rămâne în familie ca mașina de plimbări scurte.
Ce a fost mai greu a trecut.
Cea mai mare provocare a fost sa găsesc uși fără rugina(aproape o luna de căutare) și jante de aliaj pe 13 noi(doua săptămâni).
Din caroseria exterioara au rămas stâlpii și plafonul, în rest totul a fost schimbat cu piese noi sau din dezmembrări(fără rugina, rugina aveau și eu).
La calitatea execuției lucrarii nu s-a făcut rabat, costurile fiind destul de mari.
Vor urma mici finisaje, gen inscripții jante, praguri.
De Paști va ieșii la drum.
Volan și schimbător cu piele naturala.
Sunt șofer profesionist. Lucrez pe transportor auto, trecându-mi prin mana mașini de la câteva sute de euro pana la cele de 100000. Vreau și o mașină fără tehnologie.
Am decis să-l restaurez cât încă se mai găsesc piese, greu dar se găsesc. Este un matiz chel, fără aer, abs, servo, uși pline, oglinzi sau geamuri electrice.
Nici casetofon nu a avut pana acum, deși are 5 ani la mine. Acum va beneficia de linie audio Sony, stație radio. Inchiderea centralizata am refăcut-o cu cele mai puternice motorașe găsite, nu mai rămân ușile neincuiate .
Va rămâne în familie ca mașina de plimbări scurte.
Ce a fost mai greu a trecut.
Cea mai mare provocare a fost sa găsesc uși fără rugina(aproape o luna de căutare) și jante de aliaj pe 13 noi(doua săptămâni).
Din caroseria exterioara au rămas stâlpii și plafonul, în rest totul a fost schimbat cu piese noi sau din dezmembrări(fără rugina, rugina aveau și eu).
La calitatea execuției lucrarii nu s-a făcut rabat, costurile fiind destul de mari.
Vor urma mici finisaje, gen inscripții jante, praguri.
De Paști va ieșii la drum.
#roumaniantruckdriver
Re: Matiz VN
#12Eu nu sunt în tara, de Matiz s-a ocupat o ruda apropiata.
La sărbători o sa pun ceva poze profi, acum am pus ce am primit și eu.
La sărbători o sa pun ceva poze profi, acum am pus ce am primit și eu.
#roumaniantruckdriver
Re: Matiz VN
#13Mulțumesc. Nu v-a contrazic, fiecare cu gusturile proprii. Totusi cred ca voi păstra acele ornamente, oferă un contrast de culoare pe bara.Mustang scrie: ↑17 Mar 2019, 18:15Salut,
Arata bine, doar ca ai putea sa cauti alte ornamente pentru proiectoare - da mai bine cu cele incropite in bara decat astea care sunt in afara barei de protecie.
Vezi cum faci sa le schimbi.
Va schimba aspectul botului drastic.
Acum cauta sa pui si niste jante de aliaj, ca sa o faci sa arate mai frumoasa.
#roumaniantruckdriver