Aceasta sectiune este dedicata prezentarilor de masini (fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii - neatasarea unei fotografii la maxim 3 zile de la postarea topicului de prezentare are ca efect stergerea acestuia. Incepand cu 20.11.2014, publicarea numarului de inmatriculare NU este obligatoriu la deschiderea unui topic nou de prezentare, asadar puteti denumi topicul cum doriti.

Discutiile legate de consum, probleme tehnice, service-uri, nemultumiri, etc, vor fi postate la sectiunile dedicate.

IS 11 BBR

#1
O prezentare pe scurt:
-Matiz 2 ,an fabricatie 2004 , motor 1.0 , 122000km ,geamuri electrice, servodirectie, ABS , AC .
Masina a fost adusa din Austria si cumparata de mine din Targu Jiu . Ca si costuri , masina 5000 de lei, taxa 1500 de lei plus drumul, asigurare etc am ajuns la aproximativ 8000 de lei, cam mult pentru un Matiz , dar momentan nu regret.
Modificari: am transferat arcurile sport, jantele din aliaj si subwooferul de pe masina avariata si am cumparat semnalizari fata albe.
Fişiere ataşate
20160730_094723.jpg
20160730_094805.jpg
20160730_094827.jpg
20160730_095020.jpg

Re: IS 11 BBR

#5
laurentiu scrie: Ca si costuri , masina 5000 de lei, taxa 1500 de lei plus drumul, asigurare etc am ajuns la aproximativ 8000 de lei, cam mult pentru un Matiz , dar momentan nu regret.
Nu te-a dus atat pentru ca ai luat niste bani de la asigurari, plus ca mai poti scoate de pe cealalta :)
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."

Re: IS 11 BBR

#13
Vazusem topicul asta : viewtopic.php?f=8&t=2195&start=10 si am zis sa fac un mic review pentru Matiz 2 .
Pe partea de dotari nu am ce comenta : geamuri electrice fata, Ac, servodirectie , ABS , fetele de usi mai "speciale".
Motorul de 1 litru , desi mai puternic nu lasa impresia asta , poate din cauza ca este foarte silentios fata de motorul de 0.8 L si cred ca , volanta este prea grea pentru motorul asta. Lipsa turometrului este chiar deranjanta la motorul asta. Pe partea de consum de combustibil , in exterior undeva la 4.5 litri/100km, dar in oras e dezastru , aproximativ 9 litri/100km poate si din cauza ca trebuie sa plec la ora de varf in fiecare zi. Pe partea de piese de schimb nu sunt probleme, in mare parte sunt piese imprumutate de la motorul de 800 de pe Tico/Matiz sau de la motorul de 1200 de pe Aveo. De exemplu , distributia este identica cu cea de pe Matiz 1.
Pe partea de coroserie, probleme cu rugina persista si la acest model. La mine , am probleme cu aripile spate si pragurile . Surprinzator , portierele sunt in stare buna. Trebuie luat in considerare ca , multe elemente de caroserie nu se potrivesc cu cele de la Matizul 1.
"Curiozitati" la Matizul meu : un brat-pivot este din tabla si unul este turnat , posibil ca cel turnat este echiparea originala . Toba finala este de pe motorul de 800 (diametru interior de 30mm) , pana la toba intermediara evacuarea are diametrul interior de 38 mm :lol: (reparatii facute in Austria).
Rezervorul de combustibil este din tabla, capacitate de 38 de litri.
Planuri pentru 2017: Am tinut mortis sa-mi iau Matiz 2 cu motor de 1000cmc pentru a-i creste capacitatea cilindrica cu interne de pe motorul de 1200 de pe Aveo , asa ca , intr-un impuls de moment mi-am cumparat un bloc motor de Aveo cu tot cu interne. Fiindca , sunt student in anul 4 la Facultatea de Mecanica din Iasi aceasta modificare va fi si proiectul meu de licenta :D , sau cel putin asa mi-am propus , profesorul indrumator nu pare prea increzator .
Proiectul ce m-a inspirat/motivat : https://www.drive2.ru/r/daewoo/288230376151932342/
Fişiere ataşate
20161106_100625.jpg
constructiv identic cu cel de 1000, dar cursa pistonului este mai lunga

Re: IS 11 BBR

#14
O mica modificare inainte de venirea iernii : turometru . Din cauza ca motorul de 1000 foloseste doar 2 bobine , una la doi cilindri ,a trebuit sa caut un turometru pentru 2 cilindri . Am ales un turometru universal pentru motociclete. Dupa ce l-am montat mi-am dat seama ca trebuie sa iau semnal doar de la o bobina, poate si din aceasta cauza acul oscileaza la ralanti.
Cu ocazia asta am aflat si ca ceasurile de Spark nu merg adaptate la Matiz, 70 de lei aruncati :lol: .
Fişiere ataşate
20161126_123239.jpg

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori