Am folosit solutie pt curatarea aparatelor de AC rezidentiale, mai exact asta: http://www.chemstal.ro/produse/cleanex- ... LBXCLCL000 , luat de la Dedeman.
Am pulverizat cu ajutorul unui pulverizator cu presiune de 2l de la Lidl astfel incat jetul sa patrunda bine in celulele vaporizatorului. A facut treaba f buna.
La Epica, unde nu am access usor la vaporizator de regula folosesc sprayuri cu spuma (cele cu furtun).
Re: B-133-AVA
#17Nu am mai postat de ceva vreme aici. Sparkul a ajuns la aprox 48000km.
Toamna trecuta, in noiembrie 2017 i-am pus incalzire in scaune. Am luat elemente de incalzire din fibra de carbon de pe ebay, precum si butoane cu 2 pozitii. Am facut circuitul ca in schema de mai jos, astfel incat cand butonul e apasat pe HIGH elementele de incalzire sa fie in paralel, iar cand e apasat pe LOW sa fe in serie. PE HIGH se incalzesc foarte repede, pe LOW e mai mult de folosit non stop ca sa mentina. Personal le folosesc pe HIGh pana se incalzesc tare si apoi le opresc, nu vreau sa imi moara "ïnotatorii" . Cu ocazia upgrade-ului la scaune incalzite am pus si o priza suplimentara de 12V, se vede in ultima poza. In luna mai i-am facut singur singurel revizia in parcare. Fata de anii trecuti i-am schimbat singur si uleiul si filtrul, cel vechi l-am dus la punctul de colectare. Am fost foarte mandru de mine . In poza se vede cat de murdar era filtrul de polen, era chiar mult mai murdar fata de filtrul de aer pt motor. Deci neaparat trebuie schimbat anual, altfel riscul de afectiuni respiratorii creste, sunt patit cu juniorul. In iunie i-am cumparat inca un suport de biciclete, acum pot pune 3 pe ea. Am facut un drum pana la Plescoi si inapoi cu bicicletele deasupra si s-a comportat bine. La dus nu am putut sa merg cu mai mult de 90km/h din cauza vantului lateral/fata, la intoarcere nu era vant si am mers si cu 120km/h fara emotii, bicicletele stateau bine. Am scos un consum de 7.1%, mai mult decat onorabil avand in vedere conditiile.
Numai bine!
Toamna trecuta, in noiembrie 2017 i-am pus incalzire in scaune. Am luat elemente de incalzire din fibra de carbon de pe ebay, precum si butoane cu 2 pozitii. Am facut circuitul ca in schema de mai jos, astfel incat cand butonul e apasat pe HIGH elementele de incalzire sa fie in paralel, iar cand e apasat pe LOW sa fe in serie. PE HIGH se incalzesc foarte repede, pe LOW e mai mult de folosit non stop ca sa mentina. Personal le folosesc pe HIGh pana se incalzesc tare si apoi le opresc, nu vreau sa imi moara "ïnotatorii" . Cu ocazia upgrade-ului la scaune incalzite am pus si o priza suplimentara de 12V, se vede in ultima poza. In luna mai i-am facut singur singurel revizia in parcare. Fata de anii trecuti i-am schimbat singur si uleiul si filtrul, cel vechi l-am dus la punctul de colectare. Am fost foarte mandru de mine . In poza se vede cat de murdar era filtrul de polen, era chiar mult mai murdar fata de filtrul de aer pt motor. Deci neaparat trebuie schimbat anual, altfel riscul de afectiuni respiratorii creste, sunt patit cu juniorul. In iunie i-am cumparat inca un suport de biciclete, acum pot pune 3 pe ea. Am facut un drum pana la Plescoi si inapoi cu bicicletele deasupra si s-a comportat bine. La dus nu am putut sa merg cu mai mult de 90km/h din cauza vantului lateral/fata, la intoarcere nu era vant si am mers si cu 120km/h fara emotii, bicicletele stateau bine. Am scos un consum de 7.1%, mai mult decat onorabil avand in vedere conditiile.
Numai bine!
ex Daewoo Matiz SE 1999