Pagina 6 din 6

Re: Turbo Matiz

Scris: 17 Oct 2017, 00:08
de Regen
Onboard video


Re: Turbo Matiz

Scris: 17 Oct 2017, 08:03
de vali82
Foarte misto, felicitari, trage micuta ca nebuna :)

Re: Turbo Matiz

Scris: 17 Oct 2017, 10:33
de Mustang
Da' ce frumos fluiera. :)

Re: Turbo Matiz

Scris: 17 Oct 2017, 20:49
de Regen
Da, si eu am fost multumit de cum a mers, a tras de toti manjii ca sa zic asa.

Acum inapoi la rezolvat diverse pe la ea. Cand o fi timp.

Re: Turbo Matiz

Scris: 21 Oct 2017, 10:25
de Tiggerman
Bravo , ma bucur ca mai sunt oameni care investesc in matiz si sunt multumiti de ea !

Re: Turbo Matiz

Scris: 11 Feb 2018, 19:45
de Regen
L-am vizitat pe Tudor pentru o "mica" revizie. Am reusit sa rezolvam:

- kit distributie + pompa apa
- curea alternator
- curea accesorii
- lichid racire
- lichid frana + aerisire instalatie
- ulei + filtru ulei
- filtru benzina
- ulei cutie
- reglaj frana de mana

To do:
- schimbat flanse + rulmenti amortizor

Re: Turbo Matiz

Scris: 25 Feb 2018, 10:54
de mihai13
Regen scrie:L-am vizitat pe Tudor pentru o "mica" revizie. Am reusit sa rezolvam:

- kit distributie + pompa apa
- curea alternator
- curea accesorii
- lichid racire
- lichid frana + aerisire instalatie
- ulei + filtru ulei
- filtru benzina
- ulei cutie
- reglaj frana de mana

To do:
- schimbat flanse + rulmenti amortizor
Salut.ma poți ajuta cu un număr de tel.a domnului Tudor

Trimis de pe al meu Lenovo TB3-850M folosind Tapatalk


Re: Turbo Matiz

Scris: 25 Feb 2018, 19:52
de Mustang
Te-ai uitat pe forum mai amanuntit?
viewtopic.php?f=17&t=497

Re: Turbo Matiz

Scris: 25 Iun 2018, 10:07
de Soringabriel
Salut, ce se mai aude despre mașină? Ce modificări i-ai mai adus? Cat te-a dus toată distracția asta?

Re: Turbo Matiz

Scris: 29 Sep 2018, 15:56
de Regen
Salut.

Masina merge in continuare. De la ultimul post pana acum am pus un alternator reconditionat fiindca al meu era cam impuscat, am montat o baterie noua, Bosch S4 de 44Ah si curent de pornire 440A (a necesitat borne noi fiindca cele de pe masina nu incapeau) si urmeaza inca o interventie pentru optimizarea partii electrice pe partea de incarcare (adica ce pleaca de la alternator spre cutia e sigurante/baterie + legaturile la cel de-al doilea electroventilator).

In rest nu cred sa mai primeasca alte upgrade-uri pe partea de putere, costurile ar creste in nesimtire fiindca imi trebuie piese proiectate si facute de la zero in prim exemplar. Asa ca va ramane asa (cel mult un set de roti noi) si va merge in continuare cat timp voi mai gasi piese de calitate sa-i fac intretinerea.

Costuri totale? Nu stiu sincer, nu am mai tinut cont de mult. Ca sa replic setup-ul de acum (inclusiv cu roti, suspensie, frane, suspensie) probabil ar trebui cam 5-6k euro si asta fiind optimist la capitolul manopera, facuta multa intre prieteni/regie proprie, asadar pierdut doar timp.