Aceasta sectiune este dedicata prezentarilor de masini (fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii - neatasarea unei fotografii la maxim 3 zile de la postarea topicului de prezentare are ca efect stergerea acestuia. Incepand cu 20.11.2014, publicarea numarului de inmatriculare NU este obligatoriu la deschiderea unui topic nou de prezentare, asadar puteti denumi topicul cum doriti.

Discutiile legate de consum, probleme tehnice, service-uri, nemultumiri, etc, vor fi postate la sectiunile dedicate.

Re: Turbo Matiz

#16
Masina este un proiect de strada, de asta am si pastrat roti pe 13 si o suspensie suficient de permisiva. Avem drumurile care la avem asa ca am actionat in consecinta. Pot intra cu ea inclusiv pe teren fara asfalt, momentan fiind doar cu vreo 2 cm mai joasa decat stock. De condus o conduc eu si ocazional amicul ce imi lucreaza la ea. Ca ne mai dam si pe la drag racing, asta e altceva, acolo mergem mai mult pt expunerea masinilor noastre care sunt 'mai altfel', chiar daca nu's facute neaparat sa castige.

Cat despre viteze maxime, nu stiu, poate iau o masina capabiloa de 200+, in RO avem maxim 130, dar vreau sa ma duc cu ea in Germania. Singurul mod in care s-ar putea face ce zici tu ar fi soft-uri personalizate pt fiecare tara in parte, dar apoi ar interveni problema....ce fac daca strabat Europa? Intru in fiecare tara la cate un dealer ca sa imi scrie un soft pt tara respectiva? Sau ce fac in cazul in care producatorul nu mai exista (gen Daewoo acum).

Anyway, oricum chiar si daca ar exista aceste limitari, nu cred ca ar fi placut sa te trezesti in mijlocul unei depasiri ca cel din fata ta accelereaza iar masina ta e limitata la 100 km/h or something. Puterea e bine sa o ai la nevoie si sa nu fie limitata, tot omul ramane sa decida ce e corect si ce nu e intr-o anume situatie.

Re: Turbo Matiz

#18
Nu se recomanda mersul cu injectoare mai mari fara soft ajustat. Ori o duc pe platforma direct la dyno si incepe cu o harta de baza, ori pun inapoi injectoarele stock, se testeaza setup-ul fara sa ajung in ture mari, apoi se face schimbul la cele mari inainte de inceperea setarii. Varianta e doua e mai peste mana dar e totusi cea mai indicata. Mai vedem :D

Re: Turbo Matiz

#20
Pai ECU ii da acelasi valori in procente de benzina, dar debitul este crescut. In functie de cat de mare e diferenta de debit intre injectorul stock si cel inlocuitor, poate merge doar cu un usor amestec imbogatit sau iti poate ineca motorul cu benzina si de aici ajungem la contaminarea uleiului si eventual daune de ordin fizic in motor din lipsa lubrifierii corecte, daca se insista cu mersul asa.

Prin soft ajustat m-am referit nu numai la recalibrarea injectoarelor la un 'duty cycle' corespunzator, ci trebuie automat sa fie modificate si restul hartilor pentru a se conforma cu noile pulsatii generate care cu siguranta nu sunt identice cu valorile celor de fabrica => o aprindere neconforma.

Daca nu este din prima sesizat un comportament incorect de utilizator, asta nu inseamna ca in motor totul e optim.

Cu siguranta ca ce am eu acum sunt mai mari ca debit decat cele de pe Cielo (provin de pe un motor 2.0 aspirat 150 hp).

Re: Turbo Matiz

#21
Tocmai ce am realizat ca exista un pasaj din regulament ce zice asa:

e. Insistam in a completa corect Localitatea cat si datele despre automobilul detinut: Marca Model / Grad de poluare (Non-Euro, Euro X) / Anul fabricatiei. Aceste lucruri va duce la o intelegere mai buna intre membri si veti putea primi raspunsuri mai potrivite pentru problemele pe care le intampinati.
Completarea acestor campuri in genul "Matiz Suparat, turbo, multicolor sau altfel" pot duce la stergerea contului de pe acest forum!

:D :D :D

Re: Turbo Matiz

#24
Astazi s-a relocat bateria, s-a montat inapoi o rampa cu injectoare stock + proba de asezare la downpipe si admisie.

A, si prima pornire cu turbina asta. Totul ok pana acum, dar mai e de lucru la asezarea finala a evacuarii + montaj sonda de AFR, repus blow off, filtru aer etc.

Apoi se poate iesi cu ea in teste inainte de soft, sa vedem ca tin toate cuplajele cum trebuie.

Traseu intercooler aluminiu 50 mm

Traseu downpipe inox:
- evacuare principala 50 mm
- evacuare wastegate 35 mm
Fişiere ataşate
2.jpg
FB_IMG_1477467587757.jpg
234234324.jpg

Re: Turbo Matiz

#27
Mda , nu am ce zice , ce nervos pare a fii , si mai ales cum se aude , trebuie investitie mare si pricepere , eu doar visez , ma bucur ca tu ai reusit sa faci deja , succes si pe mai departe , bravo .

Re: Turbo Matiz

#29
De sapt asta avem si
- BOV
- Admisie aer
- Suporti turbina
- Evacuare finalizata (teava goala din turbo pana la toba finala, eliminat restul).

Maine pleaca la soft. Sa speram ca va fi bine.

Din pacate nu am filmulet cu evacuarea ca fix atunci dadea sa moara bateria la telefon dar voi face pe viitor.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Bing [Bot] și 2 vizitatori

cron