Aceasta sectiune este dedicata prezentarilor de masini (fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii - neatasarea unei fotografii la maxim 3 zile de la postarea topicului de prezentare are ca efect stergerea acestuia. Incepand cu 20.11.2014, publicarea numarului de inmatriculare NU este obligatoriu la deschiderea unui topic nou de prezentare, asadar puteti denumi topicul cum doriti.

Discutiile legate de consum, probleme tehnice, service-uri, nemultumiri, etc, vor fi postate la sectiunile dedicate.

Turbo Matiz

#1
Unii poate stiu masina, but here we go:

Stage 1 modificari:
- Arcuri Spax cu drop 30 mm
- Amortizoare Kayaba Excel-G
- Jante dublate R13, 5.8J, ET 26, vopsite electrostatic Gunmetal Grey
- Pneuri Yokohama A539 175/60/R13 (merita fiecare banut, atat pe uscat cat si pe ploaie)
- Folie Lumar (transparenta pe fata, cea mai inchisa pe spate si luneta)
- Turbina Garrett TB02
- Intercooler JAWarehouse
- Blow off HKS SSQV
- Admisie custom pe 50 mm cu filtru BMC
- Galerie evacuare custom cu tevi de 30 mm, renuntare la primul catalizator si la EGR
- Downpipe pe 50 mm
- Evacuarea dupa cel de-al doilea catalizator era modificata dinainte, inox cu tobe Borla (nu mai stiu diametrul)
- Ceasuri AFR + presiune turbo
- Setare soft pe dyno folosind un piggyback de tip Unichip
- Ambreiaj cu disc ceramic si placa de presiune intarita
- Putere de fabrica 48 HP si 68 Nm
- Putere stage 1 la 0.4 bar presiune turbo: 80 HP si cam 110 Nm
- De mentionat ca fara turbina, doar cu admisia pe 50 mm si IC motorul are o eficienta volumetrica de 92% ceea ce nu-i rau deloc

Acum Stage 2 este in lucru, o lucrare amanata din mai multe considerente, in principiu pentru ca de la mici optimizari s-a ajuns la o caracatita foarte complexa:

Target de putere este 100 HP sau cat mai aproape folosind cat mai putin boost si cu o banda de putere crescuta. Asadar, lista este dupa cum urmeaza:
- Turbina Garrett hibrid custom, cu admisie de tip MFS.
- Refacerea traseului de evacuare de dedesubt pastrand un diametru constant de 50 mm si eliminarea restrictiilor (va ramane doar finala)
- Relocarea bateriei in interior pentru a putea permite o reconfigurare a traseului PCV si intercalarea unui filtru pentru impuritati pe traseu
- Mutarea filtrului de aer in bara
- Instalarea unui al doilea electroventilator
- Reconfigurarea galeriei evacuare pentru a permite mai mult spatiu de manevra
- Banda termo de calitate si posibil o husa pentru turbina (daca incape)
- Gasirea unei solutii pentru ventilarea corecta a compartimentului motor
- Injectoare mai mari, pompa benzina mai mare
- ECU de tip standalone Megasquirt

Nice to have tot pentru stage 2 (astea vor depinde in mare masura de ce solutie se va gasi pe partea de alimentare)
- Galerie admisie custom din aluminiu + corp clapeta marit
- Rampa de injectoare custom + rezervor la fel
Ultima oară modificat 09 Feb 2016, 21:31 de către Regen, modificat 1 dată în total.
Fişiere ataşate
1.jpg
2.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg

Re: Turbo Matiz

#3
Interesante fotografiile, un pic de HDR.... Un sfat, poate te gandesti sa-i schimbi culoarea, eventual cu o colantare ceva.... albul ala a prea banal pentru ce ai tu acolo pe ea. Un negru mat, un rosu (ca al lui Mareo), orice altceva in afara de alb. In rest, poate vom avea ocazia sa ne si vedem pe la vreo intalnire.
"Educația este ca erecția. Dacă o ai se vede."

Re: Turbo Matiz

#4
Masina are suficiente imperfectiuni vizuale ce nu prea se vad in pozele astea, ba de la diversi binevoitori, ba de la vopseaua proasta de fabrica, asa ca o colantare este exclusa pt ca oricum nu ar iesi bine. Ar trebui o lucrare completa tinichigerie + vopsitorie iar atata vreme cat tot timpul este de facut cateva ceva la ea ce va implica montat/demontat piese si in plus exista riscul de zgarieturi/lovituri suplimentare pentru ca nu am garaj, modificarile vizuale ce nu rezulta dintr-o anume functionalitate pe partea de mecanica le consider inutile in acest caz.

Ar fi frumos intr-adevar dar nu e de mine, raman la power mods, sunt suficienti bani implicati si aici :)

Re: Turbo Matiz

#6
Salut si bine ai venit!

Cunosc proiectul de la bun inceput. Sa il stapanesti si upgradezi sanatos!
O itnrebare am cu privire la procesul de dublare al jantelor: cum s-a procedat si cat de sigura e aceasta modificare?
Intreb informativ, nu sunt sigur daca voi ajunge sa fac vreodata modificarea asta la jante, dat fiind faptul ca am unele pregatite pe dimensiuni mai mari, dar nu se stie niciodata daca nu cumva voi trece prin o tranzitie de jante si sa o pastrez aratoasa cat timp nu are jante de show n shine.
Regulament forum Matiz-Club.ro
Stickere Matiz-Club.ro
Calendare Matiz-Club.ro

Re: Turbo Matiz

#7
S-a taiat buza exterioara si in locul ei s-a sudat buza interioara de la cel de-al doilea set. Baietii pe asta sunt specializati din ce am vazut (modificari si restaurari de jante) pana acum nu au dat vreun semn de slabiciune. E drept ca oricum am mers si putin cu ele si cam incerc sa feresc cat de mult gropile.

Cat despre turbina, ea este deja gata si urmeaza sa fie suita pe masina cat de curand. Urmeaza sa comand standalone si sa se faca evacuarea + restul chestiilor de mecanica. O data ce va fi gata asta trebuie vazut ce aleg pe partea de alimentare, asadar pana atunci se merge cu ea normal, fara forja.

Re: Turbo Matiz

#11
masina asta NU are nevoie de imbunatatiri vizuale, o tinichigerie, o vopsea clasica...tot ce este vizual sa fie STOCK and CLEAN...
in schimb pt partea mecanica jos palaria pentru ce ai facut. as vrea sa vad fata unui taranoi cu o pisicuta de BG cand pleci de la semafor

Re: Turbo Matiz

#14
Update, se lucreaza la stage 2:

- turbina Garrett Hibrid
- serpi noi pe 35 mm + tratament ceramic (cei vechi erau pe 30)
- injectoare 250 cc
- fitinguri, furtune etc.

Urmeaza restul evacuarii, admisie, soft, etc.
Fişiere ataşate
22222.jpg
44444.jpg

Re: Turbo Matiz

#15
Bun!...eu zic asa: este primul caz de trecere de la sport la arta. Altfel spus nu imi dau seama daca e vorba de un sofer sau un pilot (cel care conduce ...). Excelent. Personal sint de acord sa arate naspa dar sa mearga perfect , asa as face si eu, as miza pe elementul surpriza, mai ales in trafic.

Vis-a-vis de toate acestea am o mica intrebare pentru cunoscatori si anume:

orice masina are un cadran pe care scrie viteza maxima la care poate ajunge motoru...intrebarea este, daca stim cu totii ca exista doar doua sau 3 locuri in lume unde nu exista limita de viteza, iar restul in toata lumea limitarea de viteza e in medie la 140-160, atunci la ce bun sa construiasca producatorul masini care ajung usor la 220 km/h? Cu alte cuvinte nu e pasibil de pedeapsa din start? daca legea zice sa nu mergi cu mai mult de 120 km/h de ce sa imi iau masina care fuge cu 220? unde e logica, ca nu imi pica fisa...
Respect!...pentru ca imi pasa.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori