114 Hp, 140+ Nm @ 1 bar presiune
Fise bujii noi
Bujii Denso Iridium IK24
Display LCD
Setare Launch control ajustabil + antilag
Re: Turbo Matiz
#52Nu mai puteam sa editez, asa ca scriu alt mesaj.
Din ce am inteles pe dyno sarcina a fost setata mai mica decat ce vede pe strada, asadar cele doua curbe sunt decalate spre dreapta pe grafic.
Din ce am inteles pe dyno sarcina a fost setata mai mica decat ce vede pe strada, asadar cele doua curbe sunt decalate spre dreapta pe grafic.
Re: Turbo Matiz
#53Am adus zburatorul acasa. Pe roti. 825 km. Distractie mare, drumuri de rahat, am zis ca rup masina in cateva ocazii.
De tras trage, hmm, interesant ca sa zic asa , desi tot drumul nu am depasit 5500 rpm si cred un 0.8 bar maxim.
Cat despre features, sunt de toate:
- modulare boost in functie de % TPS si sarcina (exemplu, nu intra in full boost decat daca ajungi la WOT)
- check engine functioneaza drept shift light
- boost controller electronic
- senzor MAP capabil
- ralanti in loop la IAT-uri mari pt a ajuta cu racirea
- un micut display lcd de monitorizare parametri motor (lambda, tps, iat, corectie lambda etc)
- la capitolul ozn ar fi switch-uri de tip analog pt antilag si launch control precum si reglaj manual al clapetei ce se foloseste tot pentru antilag
- semnal turometru direct de pe ECU (are ceva erori sus in ture dar aici e de vina ceasul in sine, erorile existau si inainte)
Aditional:
- toata setarea s-a facut pe injectoarele de 250 cc (desi calculul teoretic spune ca nu ar fi fost suficient)
In cadrul montajului s-a dat cu delete la:
- ECU stock
- ECU piggyback
- EGR
- AFR AEM
- canistra carbon
- valva PCV
2 filmulete scurte aici, vor urma si altele cu siguranta, neaparat pt anti lag
https://www.youtube.com/watch?v=VjNSRGL-BPE
https://www.youtube.com/watch?v=Ynu22m5AX2A
De tras trage, hmm, interesant ca sa zic asa , desi tot drumul nu am depasit 5500 rpm si cred un 0.8 bar maxim.
Cat despre features, sunt de toate:
- modulare boost in functie de % TPS si sarcina (exemplu, nu intra in full boost decat daca ajungi la WOT)
- check engine functioneaza drept shift light
- boost controller electronic
- senzor MAP capabil
- ralanti in loop la IAT-uri mari pt a ajuta cu racirea
- un micut display lcd de monitorizare parametri motor (lambda, tps, iat, corectie lambda etc)
- la capitolul ozn ar fi switch-uri de tip analog pt antilag si launch control precum si reglaj manual al clapetei ce se foloseste tot pentru antilag
- semnal turometru direct de pe ECU (are ceva erori sus in ture dar aici e de vina ceasul in sine, erorile existau si inainte)
Aditional:
- toata setarea s-a facut pe injectoarele de 250 cc (desi calculul teoretic spune ca nu ar fi fost suficient)
In cadrul montajului s-a dat cu delete la:
- ECU stock
- ECU piggyback
- EGR
- AFR AEM
- canistra carbon
- valva PCV
2 filmulete scurte aici, vor urma si altele cu siguranta, neaparat pt anti lag
https://www.youtube.com/watch?v=VjNSRGL-BPE
https://www.youtube.com/watch?v=Ynu22m5AX2A
Re: Turbo Matiz
#54Mostra de antilag si launch control, cu ocazia intalnirii matiz club.
Se aude dubios oricum, microfonul de la telefon nu a reusit sa preia tonalitatea corecta.
https://www.youtube.com/watch?v=EL8mKVvUl70
Se aude dubios oricum, microfonul de la telefon nu a reusit sa preia tonalitatea corecta.
https://www.youtube.com/watch?v=EL8mKVvUl70
Re: Turbo Matiz
#55https://www.youtube.com/watch?v=dOi1mdvikws
cati cp aveai aici?
Se merita filtru de aer / esapament / chip tunning?
cati cp aveai aici?
Se merita filtru de aer / esapament / chip tunning?
Re: Turbo Matiz
#56Nici una dintre ele fara celelalte doua.
Facusem intai evacuarea: catback pe 45 mm - s-a simtit fix nimic
Apoi facusem admisia: nu doar filtrul singur, ci si eliminare rezonator + traseu mai permisiv prefiltru (eu gasisem un burlan de 60mm ce venea de jos din bara pana in cutia filtrului). - s-a simtit fix zgomot
Apoi am facut un chiptuning cu benzina de 100 - in sfarsit a inviat masina. Timp aproximativ 0-100 scazut cu vreo 3 secunde fata de fabrica, asta o pune pe la vreo 60 cai estimativ.
Pt amatori am pe acasa din categoria piese ramase (pe langa multe altele): ECU stock de euro 4 "chiptunat" deja, filtru K&N pt carcasa originala si o bucata de evacuare ce contine catalizatorul, sonda lambda de dupa el si intermediala borla, puse pe teava de 45
A, + galerie evacuare ce include precatalizator si cred si scutul termic si prima sonda lambda, daca le caut suficient
Facusem intai evacuarea: catback pe 45 mm - s-a simtit fix nimic
Apoi facusem admisia: nu doar filtrul singur, ci si eliminare rezonator + traseu mai permisiv prefiltru (eu gasisem un burlan de 60mm ce venea de jos din bara pana in cutia filtrului). - s-a simtit fix zgomot
Apoi am facut un chiptuning cu benzina de 100 - in sfarsit a inviat masina. Timp aproximativ 0-100 scazut cu vreo 3 secunde fata de fabrica, asta o pune pe la vreo 60 cai estimativ.
Pt amatori am pe acasa din categoria piese ramase (pe langa multe altele): ECU stock de euro 4 "chiptunat" deja, filtru K&N pt carcasa originala si o bucata de evacuare ce contine catalizatorul, sonda lambda de dupa el si intermediala borla, puse pe teava de 45
A, + galerie evacuare ce include precatalizator si cred si scutul termic si prima sonda lambda, daca le caut suficient
Re: Turbo Matiz
#59Nu ma supar, o sa fac asta probabil in weekend sa ma gandesc ce si cum, sa pun toate piesele cap la cap ca am strans un depozit, faci juma de matiz din ce am scos de pe masina
Re: Turbo Matiz
#60In speranta ca nu se strica nimic la masina nici inainte, nici pe drum, nici in timpul evenimentului si nici la intors, pe 1-2 aprilie voi fi prezent cu tigaia la Drag Racing la Campia Turzii.
Asta ca sa raspund request-ului colegului Mustang ce mi l-a adresat la intalnire, anume sa anunt chestia asta pe forum
Asta ca sa raspund request-ului colegului Mustang ce mi l-a adresat la intalnire, anume sa anunt chestia asta pe forum
Re: Turbo Matiz
#62Mda nu mai ajung la Turda. Diverse planete ce au iesit din aliniament. Asta e, urmatoarea cursa poate.
Re: Turbo Matiz
#63Jucarii noi.
Dimensiune fagure: 380*235*65 mm
Cel vechi avea: 380*135 iar grosimea varia de la 50 sus pana la 60 jos.
Dimensiune fagure: 380*235*65 mm
Cel vechi avea: 380*135 iar grosimea varia de la 50 sus pana la 60 jos.
Re: Turbo Matiz
#64O noua runda de modificari aproape completa:
- kit reparatie OEM pt turbina
- inca un ventilator pt radiatorul motorului
- intercooler upgrade
- mansoane de protectie pt fisele de bujii
Si o poza in timp ce faceam probele de spatiu:
Weekendul urmator pe aerodrom la Ianca pt drag race.
- kit reparatie OEM pt turbina
- inca un ventilator pt radiatorul motorului
- intercooler upgrade
- mansoane de protectie pt fisele de bujii
Si o poza in timp ce faceam probele de spatiu:
Weekendul urmator pe aerodrom la Ianca pt drag race.