Onboard video
Re: Turbo Matiz
#79Da, si eu am fost multumit de cum a mers, a tras de toti manjii ca sa zic asa.
Acum inapoi la rezolvat diverse pe la ea. Cand o fi timp.
Acum inapoi la rezolvat diverse pe la ea. Cand o fi timp.
Re: Turbo Matiz
#80Bravo , ma bucur ca mai sunt oameni care investesc in matiz si sunt multumiti de ea !
Re: Turbo Matiz
#81L-am vizitat pe Tudor pentru o "mica" revizie. Am reusit sa rezolvam:
- kit distributie + pompa apa
- curea alternator
- curea accesorii
- lichid racire
- lichid frana + aerisire instalatie
- ulei + filtru ulei
- filtru benzina
- ulei cutie
- reglaj frana de mana
To do:
- schimbat flanse + rulmenti amortizor
- kit distributie + pompa apa
- curea alternator
- curea accesorii
- lichid racire
- lichid frana + aerisire instalatie
- ulei + filtru ulei
- filtru benzina
- ulei cutie
- reglaj frana de mana
To do:
- schimbat flanse + rulmenti amortizor
Re: Turbo Matiz
#82Salut.ma poți ajuta cu un număr de tel.a domnului TudorRegen scrie:L-am vizitat pe Tudor pentru o "mica" revizie. Am reusit sa rezolvam:
- kit distributie + pompa apa
- curea alternator
- curea accesorii
- lichid racire
- lichid frana + aerisire instalatie
- ulei + filtru ulei
- filtru benzina
- ulei cutie
- reglaj frana de mana
To do:
- schimbat flanse + rulmenti amortizor
Trimis de pe al meu Lenovo TB3-850M folosind Tapatalk
Re: Turbo Matiz
#84Salut, ce se mai aude despre mașină? Ce modificări i-ai mai adus? Cat te-a dus toată distracția asta?
Re: Turbo Matiz
#85Salut.
Masina merge in continuare. De la ultimul post pana acum am pus un alternator reconditionat fiindca al meu era cam impuscat, am montat o baterie noua, Bosch S4 de 44Ah si curent de pornire 440A (a necesitat borne noi fiindca cele de pe masina nu incapeau) si urmeaza inca o interventie pentru optimizarea partii electrice pe partea de incarcare (adica ce pleaca de la alternator spre cutia e sigurante/baterie + legaturile la cel de-al doilea electroventilator).
In rest nu cred sa mai primeasca alte upgrade-uri pe partea de putere, costurile ar creste in nesimtire fiindca imi trebuie piese proiectate si facute de la zero in prim exemplar. Asa ca va ramane asa (cel mult un set de roti noi) si va merge in continuare cat timp voi mai gasi piese de calitate sa-i fac intretinerea.
Costuri totale? Nu stiu sincer, nu am mai tinut cont de mult. Ca sa replic setup-ul de acum (inclusiv cu roti, suspensie, frane, suspensie) probabil ar trebui cam 5-6k euro si asta fiind optimist la capitolul manopera, facuta multa intre prieteni/regie proprie, asadar pierdut doar timp.
Masina merge in continuare. De la ultimul post pana acum am pus un alternator reconditionat fiindca al meu era cam impuscat, am montat o baterie noua, Bosch S4 de 44Ah si curent de pornire 440A (a necesitat borne noi fiindca cele de pe masina nu incapeau) si urmeaza inca o interventie pentru optimizarea partii electrice pe partea de incarcare (adica ce pleaca de la alternator spre cutia e sigurante/baterie + legaturile la cel de-al doilea electroventilator).
In rest nu cred sa mai primeasca alte upgrade-uri pe partea de putere, costurile ar creste in nesimtire fiindca imi trebuie piese proiectate si facute de la zero in prim exemplar. Asa ca va ramane asa (cel mult un set de roti noi) si va merge in continuare cat timp voi mai gasi piese de calitate sa-i fac intretinerea.
Costuri totale? Nu stiu sincer, nu am mai tinut cont de mult. Ca sa replic setup-ul de acum (inclusiv cu roti, suspensie, frane, suspensie) probabil ar trebui cam 5-6k euro si asta fiind optimist la capitolul manopera, facuta multa intre prieteni/regie proprie, asadar pierdut doar timp.